Mi amerikaiak esznek

És bár Amerika nem egy gasztronómiai ország, mint azt sokan hiszik, mondják nincs konyha és a nemzeti ételek mellett burgonya saláta és steak senki nem fog emlékezni a kandalló, de csak itt találok egy teljes listát a gyakorlati fogásokat. Hála a bevándorlók amerikaiak ehet ízletes és változatos legalább háromszor egy nap. A kaliforniai tengerparton néhány más kulináris szokások, szemben az Atlanti-óceán partján. Az ő kulináris kaland és élelmiszer New Yorkban, itt olvashatunk ebben a cikkben. És most - szívesen kaliforniai ételeket!

Reggelivel Amerikában.

California reggelit nem nagyon különbözik, mondjuk azok néha felajánlott nagymamám. Igen, amerikai varázsa, de még mindig semmi különös. Palacsinta, gofri, kolbász, krumpli. És ez mind egy tányéron. És a másik tetejére önteni juharszirup és mmmm. vrednyuchaya étkezés után, amelyeknek nem akar mozogni, és kész. Egy nap mentünk a klasszikus étteremben és én legyek az első alkalom életében reggeli evett egy darab sült máj. Hogy milyen méretű, hogy osszuk három étkezést, és én még nem sajátította. De nem tudtam elsajátítani még hashbraun, amelyet csatolni kell a májat. Így a rend én naivan gondoltam, hogy egy ilyen kis dolog, mint a McDonalds. Mégis egy darab burgonya nagyságú ember tenyerébe.

Mi amerikaiak esznek
Hashbraun, a máj és a rántotta.

Palacsinta, mint általában, nagyságrendileg csak három darab. A lapka - kettő! Ha nem kér fél, akkor tört. Nem szeretem pazarlás élelmiszerek és alultáplált, különösen, ha finom, de csak önmagában nem ez a cucc, mert a helyhiány.

Ez az, amit az amerikaiak esznek reggelire.

De nem csak a máj meglepett. Inkább azt mondom, ez a kombináció a máj és a burgonya, ez normális, még a reggeli, de a csirke és gofri! Csak vaj gofri még nem ment messzire, de ... a mód, ahogyan igyekeztünk nagyon népszerű Los Angeles. És ott voltunk az egyetlen fehér. Mint más ügy, és az étteremben. A terület egy sötét bőrű. Itt az otthoni hálózat gofri és a csirke - Roscoe!

Mi amerikaiak esznek
Az ostyák sózott vaj, juharszirup és csirke.

A legfinomabb reggeli ettem Kaliforniában volt francia palacsintát a környéken Castro. Palacsinta lazac és a friss gyümölcs. Értéke mintegy 10 $. Nos, plusz kávét. helyezze Squat Zabál hálózat, annak érdekében, hogy megtalálja sok helyen mind a San Francisco és a környéken.

Is olvasható: Itt Kalifornikeyshn shot!

Mi amerikaiak esznek
Talán a legfinomabb reggeli ettem Amerikában.

Ez a kultúra kofepitiya így reprodukálni hollywoodi filmek ért minket egy kicsit más jelentést. Igen, az amerikaiak sokat iszik kávét, de nem isznak az USA-ban) hangzik abszurd és vicces, de egyáltalán nem vicces sügér lengyel Lengyelország amelyben senki eszik és szakácsok.

Mi egy amerikai? Valójában ez egy nagy bögre kávét, azaz eszpresszó + melegvíz. Ilyen hosszú ital. De az amerikaiak ital liter „dripkofe” vagy olyan egyszerű, hogy csöpög a szűrőn keresztül, innen a név. És megtudtam, hogy a kávé a legtöbb koffeint. De espresso, például, vagy ristretto, sokkal kisebb és élénkíti őket nem a koffein és illóolajok.

Rendelési USA kész elmagyarázni, hogy mit is akar. A legjobb esetben, érti és főzzük, a legrosszabb esetben - azt mondják, hogy nincs ilyen Kávé és elküldte a McDonalds, ahol az Egyesült Államok éppen ott))) Mindenhol vannak csak a rendszeres kávé, vagy csepegtető, de akkor csak azt mondja: „Kávé kérem” és akkor fog 99,9% -a normális. És ez lesz a végtelenségig öntsük egy bögre, miközben ülsz egy kávézóban. És az Egyesült Államok hozza csak egyszer. Csöpögni kávét, hogy még több és a tejszínt. És ott is ugyanaz.

Mi amerikaiak esznek

Mit lehet enni Amerikában vacsorára?

Természetesen taco! A történelem California ilyen mély spanyol gyökerei, hogy elbocsátás csak két nyelvet, ami nem minden. Spanyol, vagy inkább mexikói éttermek, bárok és kávézók vannak mindenhol. Természetesen meg kell érteni egy kicsit a mexikói konyha, mert a nevek, hogy megértsék, mit rendelni elég nehéz. De sok van felszerelve áll étellel fényképezés, például a kínai éttermekkel.

Hal taco kedvencem.

Mi a taco? Hát ez pogácsa amelyek azt a zöldséget a választás és a vágy, hogy hal, hús, stb Ez az eset a lehető legkisebb hajó, és tolta a szájába a kezét. Minden esik szósz folyik át az ajkát, de mossa le ezt a dolgot, mint egy mexikói vagy a helyi sört vagy fürdés közben. Még mindig eszik.

Halak és tenger gyümölcsei Amerikában.

Kalifornia - a Csendes-óceán partján, ami azt jelenti, nem hal és tenger gyümölcsei nem tud itt. Ha egy rajongó osztriga, kagyló és más ehető mollyuskov- önnek paradicsomban van itt! Minden nagyon friss! Rendeljen egy tucat osztriga vagy két (ezek általában megrendelt tucat bár elvileg lehetséges és vásárolni a darab) és egy túlfeszültség a szeretet veled van ellátva. Hogyan magad és mások. Ne feledje, hogy egy erős afrodiziákum osztriga!

Először próbáltam az osztriga koromban Arcachon. Franciaországban. Bár én nem egészen értem őket, de Amerikában, szerelmem ezen kagyló és felébredt a teljes. Nem fél-intézkedések)

Mi amerikaiak esznek
Osztriga enni életben, remélem, mindenki tudja.

Bevallom és elfogadja, hogy az osztriga, kagyló, kagyló iprprprpr mint nem minden. De itt a rákok remélem senki nem fog visszautasítani. Pacific rákok őrülten finom. Persze, nem ettem királyrák, és beismerni, hogy ő a legnagyobb leginkább. Általában szükségszerűen, hallani, mindenképpen próbálja ki a rák Kaliforniában. Ez év elején, a szezon rákok, enni csak tonna távolabb a hajó a tengeren a zsákmányt. Sajnos, ez így van.

Rákok szolgált számos étel és típusú főzés, sok, hogy próbálja meg, próbálja élvezni. Rákok nem rontja el, de kell, hogy képes legyen főzni. Rákok, ha rendelt, azt teljes egészében, a héj, hogy egy speciális előke, amelyen olaj ömlik a zsebében. Nos, a kalapács, hogy szakítani a héj.

Lásd még: Toleráns New York

De a legfinomabb rák hús ez nem zamarachivayas a vágás a shell! Rák spenót tejszínes. Istenem, kész voltam, hogy nyalja a lemezt, őszintén.

Mi amerikaiak esznek
Rák hús párolt tejszínes spenóttal.

Mi próbáljuk Kaliforniában?

De befogja leves, mármint krémes kagylólevest. Igen, lehet kapni, hogy a bank, és csak újra felmelegít a mikrohullámú sütő és akkor megy egyik kávézóban, például a vízparton San Francisco. Vannak minden sarkon, hogy ezt a levest. Az ára szinte mindenhol egyforma, úgy döntenek, csak tetszett a hely az Ön számára, és a kilátás. De azt tanácsolom, hogy menjen a kávézó Boudin San Francisco. Mert ott volt az első alkalommal kezdett sütni kenyeret savanyú kezdődött ömlött a leves készült kagyló, amelyet most fel egész Frisco.

Mi amerikaiak esznek
Clam leves vagy leves készült kagyló. Ahogy a lemezek kenyeret.

Mintegy Roll "California" Azt zamolvlyu szót.

Friss tengeri mi? Prrravilno ez a legfinomabb sushi! California tekercs jogot, hogy próbálja meg Kaliforniában. Nem tudom, hogy van-e köztük valami közös, kivéve a nevet, de nagyon finom volt. Azt tanácsolom, hogy ismerős a környéken Kis Tokióban Dauntaun Los Angeles. Sok japán étterem és sushi bár.

A sushi bár nem azonnal elfogadja, és rendelt egy csomó sushi és zsemlét. Csak ül a bárban, és hogy a rendelést. Csavarja el mindent, és tesz egy szám egy kis lemez. Eszik, tudja, hogy többet szeretne, és annak érdekében, valami mást.

Nos, nem tudtam segíteni, de rendelni egy tekercs Philadelphia. Talán csak Magyarországon, abbahagyta üzembe sajt Philadelphia tette hazánkban azonnal kijött a terület az én érdekeit. Hogy itt nem egyértelmű, hogy nem csak a legfrissebb halat teszi az ízét, de a sajt!

Ázsiai konyha Amerikában.

Mivel az érintett ázsiai konyha. Nélkül nem a kínai és koreai éttermek és kávézók. Abban, hogy mit nem kell menni Chinatown. Koreai kávézó például már találkozott az úton a San Francisco Yosemite. Csak nyitott a Yelp app, és megtaláltuk a megfelelő beállítást.

Mi amerikaiak esznek
Párolt tofu és a sajt. Mi lehetne jobb?)))
Kínai ravioli garnélarák.
Az asztalon, a nagyszámú kis pialok? Ez Vietnam)

Olasz étel Kaliforniában.

Nélkül nem az olaszok és az olasz konyha él Amerikában, és Kaliforniában is. A kedvenc desszert, cannolit, amit próbáltam először otthon ebben cső rikkotoy, Szicília található San Francisco, amikor mentünk a központban, közel Market Street.

Mi amerikaiak esznek
A kedvenc szicíliai desszert - cannolit!

És végül, hogy mozgatni a lábát, hogy úgy mondjam. Ír kávé! Még soha nem voltam, hogy Írország, de miután kipróbáltam egy kávézóban Buena Vista Van egy szabványos!)

Igazi ír kávé.

E mögött az egész. Itt írta és azon tűnődött, nos, olyan sok finom a konyhában Amerikában, de miért, miért, a végén, minden jön a beteg gyomor és álmok leves és joghurt. És nincs válasz ..

Hol élnek az utazás

Jómagam mindig RoomGuru helyszínen, hogy összehasonlítja az árak az összes foglalási rendszer. Ezután válassza ki, hol olcsóbb foglalni azt.
Ha sokat utazik, azt javaslom, hogy a legjobb simkarty járja be Európát és azon túl. mint én
Jegyek a buszok és vonatok Európában, nézegetem GoEuro

Azt járja a világot, ha tudok, és szeretnék. Azóta mindketten elkezdtünk egy kutya megpróbáljuk mindig vigye magával. Mi ez a blog az Ön számára. Remélem, érted, mégis)

Ez nem egyszerűen megemészteni Pontok szem előtt tartva, hogy mit mondhatunk a gyomorba))

Julia, bár a reggeli és általában szolgált az ugyanazon a lemezen, de enni mindent külön-külön - az első szalonnás rántottát vagy kolbász, majd a palacsinta vagy a gofri vaj és szirup. Bár a McDonald különleges szendvicset reggelire, amely magában foglalja a rántottát, szalonnát és a szirup, de ez egy amatőr. Sokan, mint ez a kombináció - plusz szalonna szirup.

Mégis, azt kijavítjuk akkor - taco - ez nem torta, búza és kukorica és a kukorica csak! Búza tortilla (tortilla) - túl gyakran mexikói ételek, de az ételek úgy nevezik, hogy másként, mint a burritókkal és quesadillas készült búza tortilla és taco - csak a kukoricából.

Az Egyesült Államok valóban rengeteg különböző ízeket, nos, SF mindössze gasztronómiai paradicsom! (Sajnos nagyon drága)

Mintegy mexikói ételek - köszönjük! Egyszer láttam egy filmet, én nem emlékszem a nevére, és ez így jó a magyarázatát, amit a neve egy adott étel, attól függően, hogy a töltelék és a lisztet típusú torta. De elfelejtettem mindent. Ez az, amikor megpróbálom Mexikó és egyszerre fogja érteni, ha nem hal meg)
És mint a reggeli. Hát én nem tudom, egyébként, mert evés, bár az egyik a másik után, ahelyett, egyszerre szúrni egy villával, de még mindig olyan furcsa kombináció számomra ez)