Mivel dolgoztam az autómosó

Miután a nehéz időkben, én dolgoztam egy autómosó. Pénzre volt szükség votpryamschas, majd az egyik barátom említette, hogy hónapra erodálja gépek és fizet érte, nem rossz, de a munkások súlyosan hiányzik.

Másnap beszéltem vele jövő főnöke, nagy pocakos férfi, meglepően őszinte és nyílt (ahogy azt mutatta az idő).

A személyzet az autómosó nem valami, ami nem elég, hogy a PPC miközben nem elég, és jöttem az úton. Kijelöltem egy háromnapos képzés (ahelyett, hogy a szokásos kéthetes), amely után meg kellett kezdeni százalékában sorrendben (anélkül, hogy a fizetés, mi csak a kamat és élt). Az első megkeresett pénzt összetettsége miatt az én helyzet, megígérte, hogy fizet a héten. És kap munkát kínált ugyanazon a napon.

Gyorsan kopogott otthon, átöltöztem, és fél óra az anyagba. A tanárok kijelöltem néhány kétes jellegű, aki ült egy alkalommal lopás, a romlott fogak és a játékszenvedély. Megmutatta, hogy a karsher (így hívtuk Korher), felajánlotta, hogy az ujjai alatt a jet - nézd, mi fog történni (jó, nem vagyok bolond, én tudom, hogy ez a sugár lehet vágni egy darab papírt távolságból 15 cm), majd neighing én reakció az ilyen kísérletek azt mutatták, ahol miután hab, rongyot, és elkezdtünk dolgozni. A doboz (hárman voltak) hosszúságú befogadására két autó, így mentünk a nagykereskedelmi ügyfelek, homályos, a végén én #xAB; Mentor # xbb; anya volt, hogy segítse befejezze a munkát az autóm, aztán mentünk az ügyfelek ki a dobozból, és futott egy pár ilyen. A nap volt elfoglalva, zümmögő lába szörnyen nyirkos. Nem menteni még a gumicsizma. Amikor elővettem kisebb tuskók éjszakán a fény - az összes bőre fehér volt és ráncos. Még Vidocq, mondom.

És a végén a változás lépett hozzám a főnök mentor és kérte, hogy az éjszakát. Tulajdonképpen én került a többi - I otpahal 12 óra és másnap kellett dolgozni egy 14, de ott valaki proteryalsya és önként megoldani a helyzetet, a mentorom, aki azonban nem volt hajlandó dolgozni egy. Ahelyett, hogy sztahanovista hőstettek megkínált már másnap, miután egy éjszakai műszak jobb reggel, hogy a vizsga nélkül tovább képezve, és azonnal 25% -át kapja a megrendelést (kezdőknek általában előírt 15% az első hónapban, amíg ezek a szakmai - minden jövedelem és minden ment mentor). Azt mondta szemetet háború. Amikor minden eltűnt, majd a boksz, hogy aztán lefekszem. Akkor nekem volt a felfedezés, hogy ha alszik a fény (még lehúzta a szemét szorosan cap), az alvás még mindig egy kicsit, és akkor felébred minden hangot. A fény a hátsó, akkor nem kapcsol ki, mert ki volt kapcsolva a teljes pajzs csupasz vezetékek.

Az éjszaka nyugodtan telt. Minden az ajtók zárva voltak abban az időben, és később az ügyfelek arra kérte, hogy hívja a hívást. Neeem, mi ez a hívás megszakad, úgy, hogy a főnök jött reggel ébred velünk matyugami gyanúja szabotázs. Azonban akkor már régóta tanulmányozta a kamerát (még mindig a főnök becsületes ember volt), és látta, hogy nem közeledett a harang, bocsánatot kért.

Így kezdődött az én független navigációs az autómosó vállalkozás)))

Eleinte lassan dolgozott, de aztán belekeveredett. Mosás + dörzsölje + sampon + szőnyeg a szedán voltunk érdemes 370 p, azaz minden fürdés kaptam 90 p visszatér. És ha egy dzsip vagy kisbuszt jött -, majd még. Plusz ott volt mindenféle porszívók, polírozás bár, stb, és így tovább. Me, hogy senki sem tanított. Alapvetően ez nem bonyolult, sem a vevők, hogy minden esetben, a munka minősége nem panaszkodik. A második napon a #xAB, a # xbb; UAZ hajtott, és megkérdezte, hogy mossa le a motort. Volt egy ilyen szolgáltatás. Néztem elképedt a motorháztető alatt, és elment egy közeli munkatársa, kérdezd meg: Mit csinálnak, hogy? Vállat vont, és azt mondta, hogy ő maga sem tudja. De talán a szokásosnál sugárhajtómű mosás nem szükséges. Én érveit megállapodtak, elment egy másik kolléga. Azt mondta, ő csak egyszer, és ezt követően az autó nem indul, és ott volt egy botrány. Azt is felajánlotta, hogy töltse ki az összes kémia, majd valahogy óvatosan járni jet távolságból.

Köpködni mindezen leendő tanácsadók, elkezdtem csavarja a kezében karsherovsky fegyvert és úgy találta, hogy a fúvóka kicsavarva, amely nagy nyomású sugárral. Bay, a tér a motorháztető alatt a kémia, I csepegtető értelemben fanyar dolgokat, és élvezze a munkát, mentem, hogy számoljon be a végrehajtás a feladat. Az autó elindult, és elindult a saját erő, úgyhogy egyfajta soha prokosyachil)))

A harmadik napon a munkából mentem barátom. Sikertelenül kilyukadt a baloldaliak. A legsikeresebb időben a baloldali volt éjszaka. Minden rólad tudni, hogy mennyi a főnök elvárja, hogy a reggeli és átadta hagyva a zsebében. Ha az összeg szakács ruha, azt nem ellenőrzi az éjszakai kamera. Volt egy másik kis baloldali - szőnyeg. Bejelenti az ügyfél ár a mosogató és felajánlotta, hogy mentse 30 p szőnyeg kilépő ötven dollárt (ők voltak a mi 20 fejenként) a hátsó ülésen. Valamennyien egyetértettek. A legtöbb régiek is kap a jobbkormányos autók délután készpénzben, pénztáros oldása kompenzációt, ha a főnök elment. Nos, barátom úgy döntött, hogy megszabaduljon néhány autó ilyen módon. A 13. autó aludt. Én vezettem az autót shefovskogo baloldali barátja, hadd vigye, majd kérje negop személyesen: #xAB és Th, a fizetés nem rajtad;. #xBB bar?

Friend regisztrált pár ütések a sajtóban annak érdekében, hogy megakadályozzák, hallotta, hogy a bocsánatkérés, és udvariasan megkérdezte, hogy nem jelennek meg a mosogató, de fizetett neki a pénzt, mínusz egy bevált levachnoy fürdés.

Elmentem vpahivat nappali-éjszakai napos szünet, azt állítva, otthon minden este fürödni és aludni. Míg én volt a forgatás egy kis szobában alkogolitsy anya és a fia drogos vagyok, jobban a pénzt, ha nem engedhette meg magának, ezért nagyon elfoglalt voltam, csak egy öröm.

Egy kicsit később, a mosogató jött egy másik újonc. Tanult az egyetemen, délután és éjszaka dolgozott egy taxi, béreltünk egy autót egy cég. Kaptam is, de ha egyszer taksishnuyu autó összetört, így ez csak szállít egy roncs, és a károsult kifizetése után a biztosítási kell továbbra is fennállnak. A tulajdonos egy taxi társaság tartozásaiért az áldozatok, és elkezdte, hogy állítsa a teljes összeget (adósság + törött gép cab) a szegény ember-diák kereslet. Rookie első akart lenni, de azt hamar megtaláltuk, és miért ezt nem lehet megtenni. Azonban mi kapott több mint őszintén - anélkül, hogy a számláló a fő dobott csak díjat olyan embereknek, akik találtak rá #xAB; szorongásos # xbb;. Újonc, otstazhirovavshis 3 nap (ez nekem csak olyan szerencsés egy nap csinálni), dolgozott nélkül prodyhu pontozás tanulmány. Miután két és fél napos munka, amit végül a változó, elmossa Kruzak álmodik, hogyan térjen vissza a szálló aludni. Mossa a tető, felmászott a vonatra, és oskolznulsya pisztoly eltörte a tükröt. Chef hosszú kereskedtek a tulajdonos Kruzak és 30 000, hogy levette a követelés, hogy a 6000 féléves + ingyenes autómosó. 6000 - ez volt minden, megszerezte újonc az ő változása 2.5. Ő nem volt rúgva, és nem küldte vissza a gyakornokok kezeljük, a megértés és csak küldött aludni.

A legbosszantóbb dolog a munka Autómosás - mosás teherautók és buszok. Dobozok nagy volt, és nem tudtak bejutni a van egy fél hosszúságú, bár a térben mozogni, ugyanakkor nagyon kicsi volt, és a kapu természetesen nem zárt. Az utcán akkoriban ez volt a tél elején: volt hó, és ez volt a fél tucat fok. Tehát, amikor halmozódnak fel #xAB; Fournier box # xbb; mentem nedves, és hiányzott az első trimeszterben. Az utca felől fújó jeges szél, közted és Isten ments teherautó oldalra méter, az összes vizet a felső, mint megpróbál, pattog neked, általában brrrrr. És a pénz jött ki so-so. Mindaddig, öblítés kocsi 700 p (kémia nélkül) egyéb által 3-4 meghajtó szedán sikerül. A busz könnyebb volt - a hely kicsi, de legalább használható a kapu zárva. De a buszok voltak, és ami még rosszabb, jöttek olyan áron, mint a szedán. Továbbá a mosogató megtelt és végállomás több útvonal. És mosás és a töltés volt ugyanaz a tulajdonosa, aki bevezette #xAB; részesedés # xbb;. Tankoljon 300 liter, és kap egy ingyenes autómosó, mint használat avtobusniki. Például, busz mosás velünk volt az ára 600 rubel (vegyszerek nélkül, és darabos, csak öblítse le, azaz 150 rubelt jutalék), de az speciális buszokkal mi fizettek összesen 25 p (sedan öblítés kerül nekünk 100 rubelt, és a Bizottság ezzel volt 25 ugyanabban a kerületben, de hol a fenébe, szedán, és ahol a busz!). Busz a városban 23.00 óra után, amikor a nappali műszak hazament, és elkezdett egy éjszakára. És csak akkor obradueshsya végén munkanapok és vázlatos terveit számolni ellenőrzések naponta egy nap egy órát, mint dzyyyyn! És akkor nyissa ki a kaput svezhepomytogo boksz és kéri, hogy a piszkos szörnyeteget. És te azt leöblítjük szorongást, megpróbál nedves kisebb, csak egy szám nem fog működni, és akkor a kerületi.

Az ügyfelek többnyire megfelelő. Igaz találkozott, és emlékezetes karakterek.

Például egy paprikát hosszú szid engem, amit én még nem hozott egy speciális horog szőnyeg kegyelmében. Nos, nem vettem észre a horgot, Che csinálni?

Amikor beteg lettem, megkérdeztem tőle, hogy egy előleg felhasználásának boksz (volt egy óradíj parkolás a hőt), és továbbra is razglogolstvovaniya míg elmegyek kávét popyu.

Ügyfél megveregette a száját, nem talál választ, végül megígérte, hogy hozzon nekem egy róka, és távozott.

És egy éjszaka breezing kihalása valami rohadt karakter Shohei, Rendeltem egy teljes fürdő és egy porszívó. Peering belülről, ofigel - mindent zasral kozhurki mag, pisztácia, a sör és a vodka üveg, és csak gaveshechek bueshechek hiányzott. Karakter én kinevezett dupla árat, mert ezek augiász istállók rake akció aranyeres.

Elkezdett alkudni.

- Legyen egy pár száz zabemsya

- A rémület?

- Nos, van egy gyerek gép!

- A gyerekek azt mondják, az autó ...

Igen, még a nők, nekem, hogy mi van? - gondoltam magamban, mondván hangosan, amit minden böngészési kamera és még elveszíti munkahelyek miatt #xAB; fiúk # xbb; Nem áll szándékomban. Gondolkodás karakter egyetértett, de azt követelte pénzt az elején, a füge is tudja. Murosny egy zsák 25 liter vette az üvegtartály, a másik - dolgokat pontozási porszívó.

Ő piszkálja meg a helyszínen, és kérjen Th #xAB; ah # xbb;?

Azt mondtam neki, majd a kémia van szükség, a víz nem fog. Viszed kémia?

- Igen, Che a tra-Lala. próbál a válásba, mint #xAB; Okha # xbb;.

Itt vagyok megint járkált a fegyvert foltok - nem mossa le.

De a férfi nem volt meggyőződve, s tovább kiabált, hogy öblítse kocsijához, mint meg kell mosni ezek a foltok.

És dühös voltam akkor, fáradt, és egyáltalán nem a hangulat. És rögtön volt egy terve, hogyan kell tanítani neki a leckét. Az a tény, hogy a srác a motorháztető festék néhány helyen repedt, és kibújt egy kicsit. Elmentem a főnök, elmagyarázta a helyzetet, és ötleteket. Chef kijött, megnézte a férfi a motorháztető, hallgatta a patak a guanó, hogy az ügyfél belches és játszott fel hozzám, és azt mondta szigorúan: #xAB; jobban működnek #xBB, és ő vezette az ügyfél a bárban, állítólag értéktelen között közönséges rabszolgák oshivayutsya ügyfelek !.

Erősen derbanit motorháztető én nem, hát ... mint egyharmada környékén #xAB; festhető # xbb; elő. Fényezés könnyen megúszni éles vízsugarak, felfedve a fém (Nos, emlékszel, hogy ez egy darab papírt lehet vágni). Visszatérve a bárban, azt jelentette, hogy a tulajdonos, hogy a folt eltűnt, a motorháztető egyébként. Nuacho hanem igazság ... nincs festék - nem foltok.

Uuh sok kiáltások. De az ember maradt semmi. Mi mindent megtettünk akart - olcsó (kémia nélkül, mentett 150 rubel), távolítsa el a szennyeződéseket. Nos, hogy a festék lejött -, mert olyan boldog volt, hogy jöjjön le, látta repedések a festék motorháztető, hanem azért, mert mi a bűntudat, nem, mi csak kaftán, hogy azt lebontva hozzánk.

Valahol huszadik napján munkám után azonnal fizetés (kerestem 25.000, amelyhez kaptam 10 rubel számlákat, volt egy táska egy home run + 5000 hozomány), súlyos fagy. Kondenzációs megdermedt kapu, így meg kellett nyitni egy hármasban egy rúgás, és tuningolás. A dobozok uralkodott keserű Dubakov. Felismerve, hogy a stúdió nemi szervek már nincs akarja mentem nyugdíjba. Munkások mire szerzett több mint amennyire szüksége van, így hadd menjen probléma nélkül.

30 000 akkoriban nagyon jó pénzt a város, az átlag 15 sn mínusz adók és 20 - csak általában gyönyörű. Szoba például én 2500 havonta bérelni.

Távozása előtt hallottam egy beszélgetést a pincérnők. Az egyik kérdezte a másik, akinek ő írja a tartozás a vacsorát. Ebéd bírta ki a házból, vagy meg lehet vásárolni egy félkész a bárban. Második csapos azt válaszolta, hogy az ebédet ő írja újoncok viszont, és a felsorolt ​​nevek száma (beleértve az enyémet is). Aztán kiderült, hogy miért adósságomat a bárban sokkal magasabb volt, mint amire számítottam (a bárban adósságok egged a nyereményét). #xAB; megbosszulja # xbb; Mondtam nekik, a következő napon. Miután fizetés, dolgoztam 3 napig, amiért tartozott néhány ezer. Annak érdekében, hogy ne várja meg, amíg a végén a hónap, vettem át a lécet a RFP a Parlament néhány háztömbnyire. De a csapos elfelejtettem, hogy írja le a végén a hónap, amikor már talált egy új iroda és kellemes, a munkát a főnök hívott, hogy mossa, hogy hívja a pénzt. Elmondtam neki, hogy a cigaretta nem mondott semmit, és elment mögött továbbra is a RFP. Lehet, hogy azok egységek bement negatív pincérnő, bár valószínűleg ez ezután festette őket más alátéttel. Mindenesetre, én a befizetése.

Járás közben a jobb fizetésért, beszélt az egykori kollégái - idős emberek szinte eltűnt, minden új volt. Kiderült, hogy miután elhagyta a mosogató sn megszabadult egy pár hétig, legfeljebb 10%, és bevezette a rugalmas büntetési rendszer, amelyet a munkavállaló a tanult csak a végén a hónap, úgy, hogy a kimenet lehet, hogy nem keresnek semmit.

Mielőtt mindez munka a mosogató nagyon jövedelmező. Ugyanez a mentor dicsekedett, hogy egy hónapig tart a 70-80000, figyelembe véve baloldali. Ez az, amikor az átlagos CP volt a városban 15! De távolról sem azok nem húzta - minden maradt a közelben játékgépek.